Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 noiembrie 2014

Pana mea, hai la vot...

O zi frumoasa, la fel ca politicienii nostri. Mergem la vot? Hai! Inainte de a ma imbraca sa plec la vot, simteam nevoia sa-mi exprim starea de sprit pe facebook. Penibil, nu? Pai cam asa sunteti si voi, aia care de 3-4 zile postati pe facebook filmulete de promovare cu anumiti candidati la presedintie. Nu aveti nici o legatura cu politica, dar va simtiti mai importanti daca va alaturati trup si suflet campaniei. Voi stiti atat de bine ce este benefic pentru tara asta si probabil tot voi faceati dansul pinguinului la protestul din 2010. Sunteti jalnici, va umiliti si tarati singuri in rahat prin chestia asta. Unii dintre voi va ganditi ca poate o sa muscati si voi din cascaval; poate-poate, o sa ajungeti intr-o zi sa-i pupati in .... pe reprezentantii nostri. Cata satisfactie ar fi, nu? Mult succes cu asta!
Merita sa facem atata tam-tam? In final, tot cu coada intre picioare ramanem o parte dintre noi, iar celalalalta o sa zica sfidator ,,V-am zis eu!'' Ajuta asta pe cineva?
Nu spun ca suntem mai buni, dar, spre deosebire de voi, astia care ati sarit de cur in sus cu,,lucrul bine facut'', plagiatorul neabunui, dracu sau lacu, noi o sa avem satisfactia ca nu am dat 2 bani inca de la inceput. Ei pot sa ne lase fara locuri de munca, POT SA FACA ABSOLUT CE VOR! Pot sa ne vanda tara, nu ne pot lua demnitatea si mandria, pe aia le-o dam de bunavoie!
Azi, da, ati ghicit, sunt Lupul Moralist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu